14.08.2013

ZOO WROCŁAW . I LOVE IT ♥

ZOO ♥

Siemankoo .! ;)


W poniedziałek wybrałam się z Olką do Zoo do Wrocławia. Było świetnie. Ten dzień będę wspominać bardzo długo. Ledwo wyszłyśmy z dworca nie wiedziałyśmy w którą stronę iść xd
Do zoo trzeba było dojechać tramwajem , jakaś babka musiała kupić nam bilety bo my nie wiedziałyśmy jak ;o
Pytałyśmy każdego gdzie mamy wysiąść , czy do dobrego tramwaju weszłyśmy - a co! przecież i tak już nas może nigdy nie zobaczą a zgubić się nie chciałyśmy ;D
Gdy weszłyśmy do ZOO cieszyłyśmy się jak małe dzieci . Od razu zaczęłyśmy robić zdjęcia, wszystko chciałyśmy udokumentować haha :D
Najbardziej zafascynowały nas foki. Były boskie, piekne widoki pod wodą . I like it . ♥
Zwierząt było bardzo dużo , ale nie mogłyśmy znaleźć żyraf -,-
Patrzyłyśmy na mapie to są koło zebr , zebry widziałyśmy a żyraf nie ma xdd
Poszłyśmy też do budynku w którym były rafy koralowe. Podobały mi się - ślicznnne . ♥
A jak zwiedzać to już zwiedzać wszystko . Weszłysmy do jakiegoś budynku , nie wiedząc nawet co tam będzie. Patrzymy , a tam krokodyle. Ogromne ;o
Wrzuciłyśmy im po grosiku na szczęście ;)
Błagam niech się spełni życzenie .
A najlepsze jest to , że jak tak sobie gadałam z Olką , to mamy bardzo podobne życzenia o.O
Karmiłyśmy także jakieś sarenki . "Hahahaha..ośliniła nam całe palce ;pp " :OO
Chciałysmy zrobić zdjęcia jakieś małpie a on co .?
A ona pokazała nam swoje cztery litery . Hahahaha..bardzo miła xdd
Po Zoo łaziłyśmy ok 3 godzin . Pod koniec byłyśmy wykończone.
Gdy wyszłyśmy z Zoo - kierunek : Galeria Dominikańska a przede wszystkim McDonald's
Najpierw kupiłam sobie sałatkę a Olka frytki . A później oczywiście McFlurry.mniaaam . <3
Chodziłyśmy także po sklepach , bo chciałam kupić sobie piórnik i buty . Jednak nic nie kupiłam xd
Poszłyśmy jeszcze do Arkad, a tam tradycyjnie w  New Yorkerze wzięłyśmy parę rzeczy , do przymierzenia i zdjęciaaa ;D
Hahahaha..kocham takie akcje . ♥
Pociąg do domu miałysmy o 17 : 51 i ledwo co na niego zdążyłyśmy .
W domu byłam ok. 19 .
DZIEŃ BYŁ NAPRAWDĘ ŚWIETNY . ♥

A we wtorek poszłam z mamą na miasto i kupiłam sobie buty na obcasie. Módlcie się o mnie bym nie wywaliła się w nich , bo są to moje pierwsze buty na obcasie ;ooo
Kupiłam sobie także ogromną skarbonkę , której nie mozna otwierać .
Postanowiłam zbierać pieniądze . Hahahhaha..też w to nie wierzę .
Później przyjechała do mnie Olka. JEDNAK WIELKA BECZUNIA .!
Robienie min i tańczenie głupich tańców mnie rozwaliło ..♥

Tak właśnie minęły mi poniedziałek i wtorek . Notkę robię dopiero dzisiaj , bo naprawdę albo nie miałam czasu , albo po prostu byłam wykończona.

PS : Proszę nie patrzeć na moją twarz na zdjęciach . Hahahaha xd
A właśnie , jeszcze w sklepie " Douglas" były perfumy Justina " Someday " Do tej pory pachnie mi papierek . Piękneeeeeee . ♥

Take care.!











A na Lwy czekałam przez całe Zoo . ♥











A no koniec dołączę filmik . Nie śmiać się z mojej mordy -,-

2 komentarze:

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥