29.08.2013

Like, Like,Like

Siemanooo .!
Jak tam .?

Kurczę ,ale ten czas leci . Ogarniacie , że już w poniedziałek będziemy szli do szkoły, patrzyli na te twarze których nie cierpimy , nauczyciele, kartkówki , sprawdziany. Znowu się wszystko zacznie.
Nauka,Nauka,Nauka...ale nie przesadzajmy xd

Powiem Wam , że od czwartku mam tak świetny humor, że nikt mi Go nie potrafi zepsuć.W środę o godzinie 12:45 po południu urodziła się moja siostrzenica.! ♥ Byłam taka szczęśliwa.Zostałam po raz drugi ciocią - coś wspaniałego.! Specjalnie dla niej wstałam o 9 -,- Ogólnie ciągle mi coś wpada i nie mogę sobie pospać , wkurza mnie to.Mam nadzieję, że jutro sobię pospię , bo nie mam nic ważnego do zrobienia. No ..moja siostrzenica nazywa się Majka - strasznie podoba mi się te imię xd A ja będę do tego chrzestną ..hahaha..czuję się aż staro ;o ;D.
Wczoraj spotkałam się z Weroniką , bo nie widziałąm jej od lipca, nie mogłyśmy się nagadać.Fajnie było , lubię takie dni.Jeszcze muszę parę rzeczy zrobić , przed szkoła.
TRZEBA KORZYSTAĆ Z OSTATNICH DNI WAKACJI.! NIE MOŻEMY PRZESIEDZIEĆ ICH W DOMU XD

Też jestem strasznie zajarana , bo wygrałam płytę " Seleny Gomez - Stars Dance" .
Lubię z tej płyty parę piosenek xd Teraz tylko czekac , aż przyjdzie. xdd
Jak to się mówi " Głupi ma zawsze szczęście" 
hahahaha...lovya . ♥

Take care.!



 


Never Give Up.! ♥


2 komentarze:

  1. Gratuluję ciociu. Ja też jestem ciotką mam dwie siostrzenice, siostrzeńca i bratanka. Szczerze nie przepadam za tymi rozwydrzonymi dzieciakami. Wystarczy wypuścić do przedszkola dziecko i już wsiąka w złe nawyki towarzystwa. Wiesz co tak patrzę na twoje zdjęcia i muszę przyznać ,że wyglądem nieco jesteśmy podobne. No i fryzury mamy wręcz takie same. Pozdrawiam :)
    PS. Piszę z bravo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne maleństwo ^^
    ja czekam na moje :)
    jeszcze tylko 3 miesiące i kilka dni :)
    będę szczęśliwa :d
    tak mi sie wydaje :)


    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥