31.08.2013

POŻEGNANIE WAKACJI !

Siemanko ;)
Co tam?
Dzisiaj zrobiłam sobie z Olka, Martą i Weroniką takie pożegnanie wakacji . 
Byłyśmy w kinie na " This Is Us".Powiem szczerze, że nie sądziłam , że aż tak bardzo się na nim uśmieje. Film świetny. Polecam każdemu i to nie ważne czy lubisz czy nie One Direction ;)
Później poszłyśmy na rynek we Wrocku , porobiłyśmy se zdjęcia, a tu nagle jakiś koleś przebrany za frytki podbiega nam do zdjęcia , a ja aż prawie co nie wpadłam do fontanny.
Hahahaha..nienormalny.
Ale zdjęcie z Nim jest xd

Wróciłam do domu strasznie zmęczona , ale zadowolona z tego wypadu. 
Kurdę...za 2 dni szkoła -,- 
Pewnie nie będę dodawać już tak dużo notek , ale nie opuszczę bloga  - nie ma mowy .! ;D
Jak na razie , to mam świetny humor . Bardzo fajne pożegnanie wakacji . ♥
A jutro do szpitala ,a później szykowanie ciuchów na rozpoczęcie . 
Ughh...zaczyna się. No cóż. oby wytrwać te 10 miesięcy .
Szybko zleci...hahaha  , łudzę się . ;)
 

Take care !

 
 
 
 
 
 

I love it ♥

Never Give Up.! ♥  

1 komentarz:

  1. zimna woda poprawia krążenie :)
    a w fontannie chyba tak jest ^^

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥