21.12.2013

7.12 = Najlepszy koncert ever !

Mimo , że od koncertu minęły już 2 tygodnie ,to ja dopiero teraz zabrałam się do napisania notki xd

7.12 - we Wrocławiu odbył się koncert Dawida Kwiatkowskiego o którym już wspominałam w poprzedniej notce. We Wrocku byłam o 13 30 i już wtedy była beka ,bo nie miałam pojęcia , gdzie jest klub Alibi . Jedyne co wiedziałam ,to że jest koło Pasażu Grunwaldzkiego. Poszukałam jakim tramwajem dojechałabym z Weroniką na miejsce. Już przy tym czymś ,gdzie kupuje się bilety , poznałyśmy 3 dziewczyny ,które też jechały na koncert. Czekałyśmy z 10 min na tramwaj i co przyjechało ? Autobus xd
Ok, gdy byłśmy już koło Pasażu nie wiedziałyśmy gdzie kompletnie iść. Podeszłam do jakiegoś chłopaka i się go spytałam ( ja odważna xd ) On mi wytłumaczył , starałam się przy tym nie smiać , bo nic nie rozumiałam :D Mówił coś o Carrefourze, więc jak go znalazłam usłyszałam piski ,krzyki i już wiedziałam , że klub jest niedaleko xd
Był za sklepem xd
Gdy tam stałam , zamarzałam i sama aż marzyłam , że laski mnie zgniotły w tym ścisku , pchając się. Oczywiście w tym tłumie, nie odbyło się bez wyzwisk, omdleń i lania wodą (wtf) Serio , nie rozumiem lasek , które mimo wszystkiego i tak się pchały , aż rozwaliły bramkę koło klubu :O
W końcu przyszli ochroniarze i wiedziałam , że zaraz będę już w klubie. Nie wiem jak to się stało ,ale tylko ja weszłam z osób mi znanych w pierwszej 20 , której obiecano , że wejdą jako pierwsze :D
Znalazłam się w pierwszym rzędzie i czekałam na Weronikę. Po chwili dotarła do mnie i razem czekałysmy aż zacznie się 9893 Tour. Koncert zaczął się o 18 , byłaaaa miazga. <33
Najlepszy koncert ever !  
Nawet z tego wszystkiego biletu mi nie sprawdzili ,to się Dawid na nim podpisał :D
Byle wzruszeń , tyle smiechu i te nasze najlepsze (Ouuuoouuoo biegnijmy ):DD
Oraz w pewnym momencie trochę strachu, ponieważ gdy nagrywałam , laska sturchnęła moją rękę i wypadł mi telefon , który w dodatku nie był mój . Patrzę za bramką na podłodze go nie ma. Byłam załamana, nagle dziewczyna , która stała trochę dalej zaczęła krzyczeć czy ktoś nie zgubił telefonu , bo złapała go w osttniej chwili. Dziekowałam jej chyba z 3 razy <3
Pod koniec ,gdy Dawid mówił o hejterach krzyknął :
D: Hejty mamy
A my : W dupiee !!
Najlepsi  ♥
Miałam straszną chrypkę , tak się darłam , było najlepiej . !
Po koncercie Dawid rozdwał autografy = kolejny powód, że to najlepszy koncert.
Wzięłam kartkę od Oliwii i po dłuższym oczekiwaniu dostałam autograf i zamiast wyjść już z klubu to usiadłam obok Dawida i sobie siedziałam (yolo)
Zadawałam mu z Oliwką pytania, odpowiadał nam , a nawet pozdrowił mnie kiedy nagrywałam xd
Zawsze gdy jestem na jakimś koncercie doobry humor zostaje mi na bardzo długo . ♥
Dodam trochę zdjęć , jednak nie są one idealne,ale są, a filmik dodam dziewczyny , którą poznałam na podpiywaniu :D
Moje lepiej nie oglądać hahah :D
Take Care . !

FILMIK











Never Give Up ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥