22.12.2013

Wigilia klasowa

Wigilia , wigilia i po wigilii :D
To była ostatnia wigilia z moją klasą. Powiem szczerze, była ona najlepsza. Przez te trzy lata, strasznie zżyłam się z klasa. Jest ona niesamowita. Nigdy nie wyobrażałam sobie, że tak bardzo docenię klasę , w której było mnóstwo osób , których nienawidziłam . Jednak wszystko się zmieniło , a ludzie okazali jest zaj*biści ♥
Co mogę powiedzieć . Łzy miałam w oczach , gdy podchodziłam do ludzi i składałam im życzenia po raz ostatni , jednak mówiłam je szczerze . Mnóstwo życzeń dla mnie , miało ogromne znaczenie. Tyle ciepłych słów , że nie było możliwości by się nie popłakać. Podniosło mnie to na duchu . Chciałam wszystkim w całej szkole złożyć życzenia i zapamiętać ich z takim uśmiechem jaki mieli w piątek . :D
Wariaci , piszę tak jakby był to już koniec roku szkolnego , ale jakby nie było - to ostatnia wigilia.
W końcu w tej szkole przeżyłam 9 lat o.O Czas szybko mi zleciał , zawsze mówiłam , że chce zmienić już szkołę , iść gdzie indziej . Teraz nawet mi to nie przejdzie przez usta. Wszyscy ludzie, z którymi spędzam przerwy , z którymi się śmieję wygłupiam , są dla mnie ważni i mogą na mnie liczyć w każdej sytuacji ! To wszystko potrwa już tylko 6 miesięcy . Ale wiem , że będzie to najlepsze pół roku w moim życiu . Dzięki tej wigilii , pogodziłam się z ludzmi z którymi byłam pokłócona. I jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa . Niczego nie żałuję, tak po prostu musi być. Nadrobić można wszystko potrzeba czasu , a ja wiem , że ten czas nadszedł właśnie w piątek . Jeszcze raz dziękuje wszystkim z którymi składałam sobie życzenia, za ciepłe słowa, uśmiechy , buziaki a także mocne uściski. To dzięki Wam mam teraz świetne wspomnienia i uśmiech na twarzy. Nawet teraz ,gdy piszę tą notkę , uśmiecham się do monitora jak upośledzona xd
Czeka mnie jeszcze z moją klasą wycieczka do Warszawy . !!
Będzie niezapomniana , już  3A tego dopilnuje. :D
Mam nadzieję, że wasze wigilie także były wspaniałe i będziecie je dobrze wspominać.
A tak btw to jeszcze Wam złoże życzenia bo nie wiem ,czy zdążyłabym przed wigilią zrobić następną notkę. :
Życzę Wam , abyście te święta spędzili w gronie rodzinnym , w miłej atmosferze i z uśmiechem na twarzy.Mnóstwo prezentów pod choinką , spełnienia najskrytszych marzeń , abyście nigdy nie poddawali się. Prawdziwego przyjaciela , który zawsze Wam pomoże i będzie przy Was oraz osobę  którą będziecie kochać już do końca życia. Oczywiście , nie mogę zapomnieć , złożyć Wam żebyście wybawili się w Sylwestra mieli go szampańskiego i nawet jeśli go nie będziecie pamiętać całego to żebyście weszli w Nowy Rok z uśmiechem i nowymi marzeniami . ♥     

Take Care .!

 

 

Never Give Up .! ♥

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥