31.05.2014

RZECZY, KTÓRE NIE POLECAM

Cześć Wam !
Już tyle czasu minęło od ostatniej notki , ale nie miałam kiedy , ponieważ byłam na wycieczce w Warszawie ( ♥ ). Kiedy moja koleżanka prześle mi zdjęcia , dodam od razu notkę ze stolicy . Dzisiaj znalazłam chwilę czasu , więc dodam post o rzeczach , które kupiłam ,ale nikomu ich nie polecę . Nie podpasowały mi i nie byłam z nich zadowolona w 100 %.

1.NIVEA - SZAMPON FRESH ENERGY.
Jest to szampon do włosów przetłuszczających się. Kupiłam go , bo myję włosy codzienne i bałam się, że w końcu będę miała je cały czas tłuste. Wybrałam go , bo słyszałam , że jest dobry . Jednak ja mówię stanowcze : NIE
Moje włosy były okropne. Źle mi się rozczesywały , były suche i twarde. Wypadało ich tysiąc razy więcej niż po zwykłym szamponie. Dla mnie miał także nieprzyjemny zapach . 
 

2. SYOSS - SUCHY SZAMPON
Pomyślałam , że może być to fajna rzecz, na dni w których naprawdę nie chciało mi się albo nie miałam czasu umyć głowy. Reklamowali , że pięc minut i moje włosy są jak po umyciu . A guzik prawda. Po uzyciu moje włosy , były bardziej tłuste  niż gdybym ich w ogóle nie myła,a do tego były siwe. Od razu byłam z niego niezadowolona, jednak któregoś dnia , znowu po niego sięgnełam a go w pojemniku nie było. Po protu wyleciał mi , gdy stał na pralce. Nigdy jeszcze nie widziałam , czegoś tak kiczowatego. 
 

3. MISS SPORTY - EYELINER
W ostatnim czasie,  byłam bardzo zadowolona z tej firmy, jednak zawiódł mnie eyeliner. Nie był to w stu procentach czarny kolor, popadał w szary. Źle malowało mi się kreski i strasznie długo schnął. Zajmowało mi malowanie się długo czasu , poprzednie moje eyelinery wysychały szybko i nie rozmazywały się.
 

4. LOVELY - COLOR MANIA .
Kocham malowac paznokcie, dlatego cały czas kupuje jakieś lakiery z róznych firm. Ostatnio poszłam do rossmanna i kupiłam lakier Lover " Color Mania" . Byłam zadowolona , bo był duży i wydajny. Jednak gdy zaczęłam malować paznokcie, usmiech mi z buzi zszedł. Ciągnął się jak jakaś maź bo paznokciu a do tego nie chciał wyschnąć . Czekałam 4 h a on i tak zmazał się ,gdy dotknęłam nim cos. Nigdy , nie sugerujcie się objętościa. Ten lakier miał jedynie ładne kolory .
 

Jak widzicie mało mam rzeczy z których jestem niezadowolona ,ale jednak zdarzają sie. A wy mieliście których z tych produktów ? Byliście zadowoleni ? :)

Czekam na wasze komentarze !

Pozdrawiam 
aaleexis 
  

6 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nigdy tych produktów, dobrze że o nich napisałaś :))
    ♡Zapraszam na bloga-kliik♡

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie korzystałyśmy z tych produktów i nie skorzystamy w takim razie :)
    mogłabyś poklikać w linki? dla Ciebie to tylko chwila, http://julka-paulinaa.blogspot.com/2014/06/hot-product-from-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajny blog!.
    ----------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner CHOIES w bocznym pasku
    na moim blogu ?. blog : http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    Ja się zrewanżuję tym samym ,lub obserwacją !.
    Jak kliknełaś w banner choies napisz pod ostatnim postem!
    ( sprawdzam ).
    ---------------------------------------------------------
    eyeliner polecam resztę nie bo też używałam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam żadnego z tych produktów i nie skorzystam :)
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://stay-forget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam żadnych z tych produktów ale brzmią obiecująco :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    co powiesz na wspólną obserwację? jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie, a aj na pewno się odwdzięczę!
    mój blog - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tych produktów i dzięki tobie z nich nie skorzystam :)
    Obserwujemy ? <3 Ja już i czekam na ciebie ;)

    kamila-kaamila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥