30.04.2014

MAJÓWKA

Cześć moi kochani :)
Na szczęście już po egzaminach gimnazjalnych. Myślałam , że będą one trudniejsze , jednak jestem zła tylko za historię. Reszta ujdzie i wolę już o tym nie myśleć.W szkole miał być teraz luz a okazało się , że mamy jeszcze mnóstwo kartkówek i sprawdzianów. Czekam na to wystawienie ocen jak na zbawienie. Mam nadzieję, że pasek bedę miała, chociaż trudno będzie mi poprawić 3 oceny , ale zobaczy się. Już jutro zaczynamy MAAAJÓWKĘ :D
Ja spędzę ją u mnie w mieście z koleżankami.Oczywiście umówiłyśmy się na extreme oraz idziemy na koncerty: Enej i Eweliny Lisowskiej. Czuję przypływ pozytywnej energii i w końcu odpoczniemy od szkoły ,mimo , że to tylko 4 dni , ale zawsze coś. 
Jak nie macie co robić na majówkę , to chcę polecić Wam książkę 
" Rywalki".
Autor : Kiera Cass
Data premiery : 5.02.2014
Opis :
   Dla trzydziestu pięciu dziewcząt Selekcja jest szansą ich życia. To dzięki niej mają szansę uciec z ponurej rzeczywistości. Ze świata, w którym panują kastowe podziały, wprost do pałacu, w którym będą spełniane ich życzenia. Z miejsca, gdzie głód i choroby są na porządku dziennym, do krainy jedwabi i klejnotów. Celem Selekcji jest wyłonienie żony dla czarującego i przystojnego księcia Maxona. Każda dziewczyna marzy o tym, by zostać Wybraną. Każda poza Amelią Singer.Dla Amelii Selekcja to koszmar. Oznacza konieczność rozstania z Aspenem - jej sekretną miłością i opuszczenie domu. A wszystko tylko po to, by wziąć udział w morderczym wyścigu o koronę, której wcale nie pragnie. Jednak gdy spotyka Maxona, który naprawdę przypomina księcia z bajki, Amelia zaczyna zadawać sobie pytanie, czy naprawdę chce za wszelką cenę opuścić pałac. Być może życie o jakim marzyła wcale nie jest lepsze niż to, którego nawet nie chciała sobie wyobrazić...

Przeczytałam ją błyskawicznie - strasznie mnie wciągnęła . Bardzo lubię książki takiego typu , zachęcam Was bardzo i mam nadzieję ,że będzie Wam się podobać. Odczuwamy w niej wiele emocji : gniew , rozpacz oraz radość.

Moja ocena : 9/10
 
 

Napiszcie mi swoje opinie na temat tej książki :)

Wpadłam na pomysł , aby zorganizować tutaj konkurs , ale musze go jeszcze dobrze przemyśleć : nagrody , co trzeba zrobić itp. Dlatego zapraszam Was , abyście sprawdzali mojego bloga, jesli jesteście zainteresowani konkursem.

Jak Wam poszły testy ?
Macie jakieś plany na majówke?
aaleexis. ♥ 


 

 

EXTREME :

12 komentarzy:

  1. extreme ♥ może przeczytamy tą książkę :) co do konkursu to możliwe, że weźmiemy udział, a jedna z nas na majówkę wyjechała, druga chyba przysiądzie do nauki.
    tymczasem zapraszamy do nas na konkurs! http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. książka jest świetna! sama czytałam ; )

    // http://natalka-naatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O boże extreme jest cudowne ! byłam kiedyś jak było w Krakowie i teraz oczekuje na powrót;) a co do książki to ja raczej preferuję kryminały ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji ;>
    cassieeeeeeeeeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miły komentarz, również obserwuję ;*

      Usuń
  4. Śliczny blog :))

    http://secret-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sobie przeczytam tą książkę :)
    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuję teraz czekam na Ciebie :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia:) i super obudowa na tel :D
    może wspólna obserwacja?:)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! :) Świetny blog! :) . Pozdrawiam .
    Klikniesz w linki pod ubraniam lub baner na bocznym pasku sheinside ? :) .
    post : http://julcze-blog.blogspot.com/2014/05/spring-collage.html .
    Daj znać ! Ja się zrewanżuję obs. i wybiorę parę blogów i je polecę ! :)
    ..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥