30.12.2013

WSZYSTKO.

Cześć słońca. 
Wracam do Was po świętach z dawką pozytywnej energii .Święta minęły mi stanowczo za szybko. W wigilię byłam u babci , kocham składać sobie życzenia z rodziną . W pierwszy dzień świąt też cały dzień przesiedziałam u babci .Minus = nie ma komputera. Jednak było tak śmiesznie , że nie mogłam. My family is crazy lol. Przypominali sobie to jak byłam mała , lubię być w kręgu rozmów, ale bez przesady . Później dziadek się wzruszał , że kończy 69 lat. Uhhh...przecież to będzie dobry rok . hahah xd Dziadek szaleje nam . W drugi dzień świąt inna babcia przyszła do nas oraz moja siostra z rodziną. Też było spoko , jeden minus świąt to jest to , że się nażarłam ;o Porażkaaa...czułam się jak balon , ale przeszło mi :D . Z prezentów jestem bardzo zadowolona *.* Dostałam wszystkie rzeczy jakie chciałam i jeszcze kasę do tego ..no proszę xd



 

W piątek była u mnie Olkaa..Była beka..przez nią ciągle po głowie chodzi mi piosenka Beyonce " Drunk in love" . To chyba z nią spędzę Sylwestra. Oby dwie nie możemy się doczekać 24 stycznia, ponieważ jedziemy na " BelieveMovie " aaaaaaaa...jaramy się *.*
A z Was ktoś jedzie na " BelieveMovie" ? Może ktoś z Wrocławia ? :D

 

Ej ! A tak btw. to musze się Wam pochwalić :D
Jestem w teledysku Dawida Kwiatkowskiego " Tathagata " loool.
Tak się rozpoczyna sława , nie no moje 2 sekundy sławy . haha xd

 

Niedawno się dowiedziałam , że Miley Cyrus ma być w Polsce. Ma grać koncert w Krakowie - nie wiem czy to prawda, ale cieszę się . Czuję , że to będzie taka petarda. Mam nadzieję, że na nią pojadę , w końcu kiedyś była moją idolką . Ale jeszcze nie mam co się nakręcać ,bo jeśli to tylko głupia plotka , to nie chcę później być rozczarowana ,ale bądźmy dobrej myśli xdd

 

Dzisiaj ta notka taka nieogarnięta , wszystko na raz ,ale co tam . Przecież nie będę robić każdej notki osobno , lepiej jedną a solidną ...no powiedźmy xd Dzisiaj mam taki dobry humor , że o jejj..Nie wiem czemu ... Nie chcę Wam psuć humoru , ale już za 2 dni do szkoły -,-
Jak sobie pomyślę , że 2 stycznia ,będę musiałą iść do szkoły, pisać coś w zeszycie jakieś duperele i sprawdzian czy coś takiego to aż mi usmiech znika...Jakby nie mogli już kazać nam iść do szkoły 7.
No cóż ja kończę chyba już tą notkę. Patrzcie - jaka moja siostrzenica już jest duża. Była na sesji zdjęciowej , prosze bardzo a ciocia zawsze chciała iśc na taką sesję , a tu młodsza ją wyprzedziła xd

 

A czekajcie - ja Wam jeszcze życzenia złoże na Sylwestra :D
so..
Życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku , żeby rok 2014 był lepszy niż poprzedni . Bawcie się dobrze ,szalejcie, bądźcie w ten dzień uśmiechnięci . Mam nadzieję , że wasze wszystkie postanowienie noworoczne nie pójdą w niepamięć :D
 Co mogę Wam jeszcze życzyć . Żebyście w 2014 roku ,
spełnili swoje wszystkie marzenia. Nigdy się nie poddawajcie. Pamiętajcie o tym , kierujcie się moją zasadą . Bądźcie silni i nie zapominajcie co jest dla Was ważne w życiu <3



A się rozpisałam ...no nie ważne . Trzymajcie się mocno . Dziękuje Wam , że mam aż tyle wejść na blogu . ♥

Take Care . ♥

 

Never Give Up . ♥

2 komentarze:

  1. Ooooo. Też bym się wybrała na koncert Miley Cyrus, też kiedyś była moją idolką, ale z biegiem czasu się masakrycznie zmieniła... ?No cóż, fajny blog :) Zapraszam do siebie na rewanż. www.libro-ninfomane.blog.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No trochę się zmieniła ,ale nic nie poradzimy :D
    Wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥