4.01.2014

New Year's Day !

Siemaa.
Początek Nowego Roku ,to chyba najlepszy czas na podsumowanie poprzedniego . Rok 2013 był dla mnie dobry rokiem . Zdarzały się sytuacje , w których go nienawidziłam ,ale gdy one mijały przychodziły dni bardzo fajne. Mimo , że paru rzeczy nie zrobiłam w 2013 postanowiłam , że zrobię je teraz. Wypisałam na kartce swoje postanowienia noworoczne . Mam ogromną nadzieję , że przynajmniej pół z tej kartki spełnię . Dostałam wielkiego poweru , by nadrobić wszystko co nie udało się w 2013. Myślę, że ten rok będzie dla mnie przełomem do czegoś dobrego . 
A Wy macie jakieś postanowienia noworoczne ? :)

 

Sylwester spędziłam z Olką. Bawiłam się fajnie , był z nami Polsat i TVN . Haha :D
Co do moich postanowień to powiedziałam sobie , że zacznę robić "vlogi" na YouTube. Jednak brakuje mi odwagi , muszę ją przełamać i spróbować. Mam tyle pomysłów na vlogi , ale gdy przyjdzie czas , że włączę kamerkę - zacina mnie. KONIEC Z TYM. DO ODWAŻNYCH ŚWIAT NALEŻY.  Następnie to postanowiłam , że mój blog , nie będzie tylko o mnie i moim życiu . Od następnej notki , postaram się pisać o m.in. - o ciuchach , kosmetykach , włosach , paznokciach, a także spróbuję o muzyce. Jeśli by mi się to udało , a Wy byście czytali go coraz częściej - rok byłby idealny *.*  
Lubię to co robię i chciałabym by inni docenili to :*
Może Wy macie jakieś pomysły - o czym chcielibyście tu czytać ? Na pewno przydałaby mi się Wasza pomoc :D

 

Jak już zauważyliście a jak nie to Was poinformuje , że zmieniłam nazwę bloga  :
zamiast neveergiveeuup.blogspot.com  będzie aaleexis.blogspot.com. 
A tutaj zdjęcie z Olką. 


Take Care !   

8 komentarzy:

  1. Ślicznotki *.*
    Mam wiele postanowień :))

    Obserwuję i zapraszam ;3
    http://veraaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam żadnych postanowień, super zdjęcia :)
    obserwujemy? daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia! *o*
    Masz ochotę na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka i śliczne zdjęcia*o*, będę tu jeszcze wpadać nie raz :). Zapraszam do sb http://fioletowywlos.blogspot.com/ plus zaobserwowałam :*.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥