26.01.2014

GORĄCA CZEKOLADA !

Cześć wszystkim.
Dawno tutaj nic nie pisałam ,ale miałam bardzo duzo na głowie a do tego próbne egzaminy. Dzisiaj postanowiłam dodać szybciutko post, myślę , że będzie on przyjemny .
Ponieważ teraz są bardzo zimne dni i nawet nie chce wychodzić się na dwór , pomyślałam , że nic tak nas nie ogrzeje jak gorąca czekolada własnej roboty.
Podam wam przepis i przygotowanie na wspaniałą gorącą pitną czekoladę.

SKŁADNIKI :  
* śmietanka 30% 200 ml 
*  mleko 3.2% - 400 ml 
*  czekolada mleczna lub gorzka może być także biała. 200g (2 tabliczki)
kakao, 2 łyżeczki
* oraz dla smakoszy : bita śmietana .

PRZYGOTOWANIE :

Śmietankę i mleko wlewamy do rondelka. Zagotowujemy na małym ogniu stale mieszając.Gdy składniki zmieszają się łamiemy czekoladę na kosteczki i wrzucamy do rondelka. Cały czas mieszając rozpuszczamy czekoladę i doprowadzamy napój do pożądanej gęstości stale mieszając i gotując na małym ogniu.Gdy uzyskamy porządną gęstość dodajemy kakao. Mieszamy aż do zmieszania składników. Gorącą czekoladę przelewamy do kubków i dekorujemy bitą śmietaną.
Przepis jest przewidziany na 4 kubki.

PYYYYCHA . ♥ 
Przepis jest naprawdę łatwy a same przyjemności wychodzą z takiego gotowania.Można również pobawić się i pododawać polewy , rurki czekoladowe ,wafelki - wszystko według własnego uznania. Mam nadzieję, że spróbujecie zrobić i będzie Wam smakować . 



SMACZNEGO . :*

Już za tydzień mam nadzieje, że wszystko wypali i dodam zdjęcie z zimowej sesji " Biało" wraz ze stylizacją. Zobaczymy co z tego wyjdzie. 
Trzymajcie się aaleexis . ♥

2 komentarze:

  1. Muszę kiedyś wypróbować ten przepis ;)

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post,na pewno skorzystam przepisu,bo kocham gorącą czekoladę ! <3 Jak chcesz obs. za obs. o zacznij ;)

    topmodelioliwia.blogspot.com Nie pogniewam się jak coś skomentujesz,lub zaobserwujesz ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥