1.02.2014

WŁOSY.

Cześć słońca.
Styczeń dobiegł końca , mi się trochę dłużył a Wam ? 

Dzisiaj pogadamy o włosach a bardziej o szamponie. Powiem Wam , że moje włosy są okropne. Są one bardzo cienkie i strasznie wypadają . Stosowałam wiele odżywek ,ścinałam u fryzjera jednak to nic nie pomagało. Eksperymentowałam z różnymi szamponami , aż w końcu kupiłam w Rossmannie za niecałe 12 zł szampon marki L'OREAL ELSEVE ARGININE RESIST X3.Każdy szampon jest do innego typu włosów . Ja kupiłam do włosów osłabionych z tendencją do wypadania.Szampon odbudowuje włókna włosa , odżywia od nasady i zapobiega wypadaniu włosów.  Gdy umyłam po raz pierwszy , myślałam , że będzie straszy bo włosy po spłukaniu były takie dziwne, jakby obciążone..Jednak świetnie mi się rozczesały i wypadło ich mniej niż zawsze.Ma przyjemny zapach a włosy są po nim miękkie. Ja jestem zadowolona. Czytałam również recenzję na temat tego szamponu i opinie były różne - dużo ludzi nie kupuje szamponu przeznaczonego do swojego typu włosów - a to jest bardzo ważne. 
Ja polecam Wam go , ale kupcie odpowiedni dla Was a nie powinno być żadnego problemu.:). 




A Wy jakiego używacie szamponu ? 

Trzymajcie się - aaleexis . ♥

8 komentarzy:

  1. Ja mam bardzo grube włosy, a używam szamponu z Dove ale nie jestem z niego zadowolona...

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Dove jeszcze nie używałam . Jasne , ja już obserwuje :D

      Usuń
  2. świetny blog :)
    zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog obserwuję :)
    http://zasady-mody-jessica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie ten produkt
    http://yoenmimente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie ten szampon♥

    http://livia-liviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥