11.01.2014

PAZNOKCIE GALAXY

Cześć :)
Ostatnio przeglądałam pomysły na pomalowanie paznokci i znalazłam "paznokcie galaxy ".
Efekt jest niesamowity , pomyślałam , że podzielę się z Wami . Z góry przepraszam , że nie dodaję własnych zdjęć, ale zabrakło mi lakierów , i tych podobnych rzeczy. To co   - do dzieła :)

1. Malujemy paznokcie czarnym , matowym lakierem , można też granatowym. 
Ważne , żeby był ciemny i matowy

  
2. Gdy paznokcie będą już w 100 % suche ,wybieramy pierwszą barwę lakieru , jaka Wam się podoba. Ważne ,żeby lakier był z połyskiem. Bierzemy kawałek gąbeczki , nakładamy na niego lakier i delikatnie dotykamy paznokci ( zanim to zrobisz , odbij gąbeczką o gazetę)
Ja znalazłam z morskim.



 

3. Następnie, wybieramy drugi kolor i robimy to samo co wcześniej . Ja znalazłam z różowym.
 

4.Na koniec ,żeby efekt pozostał na dłużej , pomalujcie paznokcie lakierem bezbarwnym z brokatem. Doda to lepszego efektu , a kolory galaxy nie zejdą tak szybko.

 

5. Jeśli ubrudziliśmy paznokcie , wystarczy wziąć patyczek higieniczny, nalać troszkę zmywacza i przemyć.

Tutaj macie zdjęcie, wszystkich rzeczy po kolei w wersji skróconej .:)


Mam nadzieję, że Wam się podoba. Myślę, że dla ludzi cierpliwych powinny się udać idealne.

A Wam udało się ? :*

9 komentarzy:

  1. Chciałabym takie, no! :D

    Obserwuję; never-say-stay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo razy już robilam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne DIY ;P
    Zapraszam do mnie zostałaś nominowana ;)

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będzie lato to wypróbuję bo u mnie w szkole nie wolno mieć pomalowanych paznokci :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w szkole też nie można, ale wszyscy malują :D

      Usuń
  5. Fajne, ale ja cierpliwości nie mam pozostanę jednak przy swoich czarnych pazurkach / http://ask.fm/Killinyourdreams

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥