6.01.2014

ZESTAW 5 KOSMETYKÓW







SIEMKA.
Notka będzie o moich 5 kosmetykach , które zazwyczaj używam , gdy szykuje się do codziennego wyjścia. Używam je już dosyć długo i z całego serca polecam Wam je . No to zaczynamy. 

1. KOREKTOR SENSIQUE
Używam go już ponad rok i jestem bardzo zadowolona. Maskuje wszystkie niedoskonałości. Ja używam nr 101 , ponieważ jest jasny, ale jest również nr 102, który jest do twarzy ciemniejszej , choć trochę wpada w kolor pomarańczowy. Po nim skóra się nie świeci , trzyma nawet 24 h.
Możecie zakupić go w każdej drogerii Natura za niecałe 7 zł .

 

2.EYELINER LADYCODE
Od niedawna zaczęłam dopiero malować się eyelinerem i kupiłam najtańszy ,bo nie wiedziałam czy będą pasować mi kreski. Eyeliner jest świetny. Robi mocne, czarne kreski . Pędzelek jest twardy ,ale za to można nim zrobić każdą grubość kreski. Jak na sam początek to ten wydaje mi się idealny.

 

3.TUSZ DO RZĘS " THE ROCKET VOLUM EXPRESS" 
Z MAYBELLINE NEW YORK.
Dostałam ten tusz na Mikołaja i mówię ,żę to jest mój najlepszy tusz do rzęs jaki miałam. Ma grubą szczotkę , która idealnie rozdziela i wydłuża rzęsy. Jest czarny i starcza mi na bardzo długo. Rzęsy nie są poklejone i wydaje się efekt sztucznych . Jest trochę droższy ,ale ja sądze ,że lepiej kupić jeden droższy i mieć go bardzo długo i być zadowoloną niż kupić z tych tańszych i co chwilę wymieniać . 

 

4.POMADKA " BABY LIPS" 
Z MAYBELLINE NEW YORK.
 Jest to nowa linia pomadek do ust w sztyfcie. Jest 6 rodzajów , ja kupiłam pink punch ,bo tylko takie zostały. Jest cudowna. Nawilża i odżywia usta. Ta zostawia lekki kolor, inne sa bezbarwne . Zapewnia nawilżenie nawet 8 godzin a także odnawia usta.Usta są widocznie zregenerowane i ładnie się prezentują. Możecie ją kupić w drogeriach Rossmann za niecałe 9-10 zł .




5. PERFUMA.
Ja ostatnio używam na zmianę dwie perfumy . Pierwszą z nich jest Perfuma "Bruno Banani - made for Women". Zapach na ciele i ubraniach zostaje na bardzo długo. Ma bardzo intensywny zapach , jest idealna na wieczorne wypady . 
Drugą , którą używam jest Perfuma Beyonce " Midnight HEAT". Jest przepiękna.Ma mocny zapach, jest idealna do codziennego użytku . Długo pachnie na ciele a także ubraniach.

 


Kosmetyki polecam Was bardzo ! Mam nadzieję ,ze Wam się podobają . Przepraszam za zdjęcie , bo robiłam je niedawno i mogł trochę nie wyjśc ,ale chyba najgorzej nie jest . :)

UWAGA :
Już za niedługo ruszam z VLOGAMI ..AAA :D
O wszystkim bedę Was informować , na razie czekam aż kolega ściągnie mi program do nagrywania etc. :)

Take Care .! <3

2 komentarze:

  1. spoko kosmetyki :P
    xgivemefive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Awards więcej inf tutaj: http://patty-lifestyle.blogspot.com/2014/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥