24.02.2014

LIEBSTER BLOG AWARD

Witajcie. :)
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez LADYshadow ( http://kochaj-siebie.blogspot.com/ ) , której bardzo dziękuuje za tę nominację . 
Jest to moja pierwsza taka nominacja , dlatego jestem mega szczęśliwa. 
Odpowiem na pytania zadane mi przez tę blogerkę . :)

 1. Czemu założyłaś bloga?
Tak naprawdę to założyłam bloga , by nie marnować czasu na nudzenie się. Nie było to dla mnie takie ważne, jednak z każdą kolejną notką, coraz bardziej podobało mi się to , aż w końcu blog stał się częścią mojego życia ! Nie wyobrażam sobie teraz , np usunąć tego bloga , jest to moje hobby, które bardzo lubię.

2. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
Dla mnie najważniejsze w życiu jest szczęście , miłość i wiara w siebie. Bez tych rzeczy , życie nie byłoby takie piękne. Miłości powinien doświadczyć każdy człowiek , a przez otrzymanie miłości jesteśmy szczęśliwi . Nic w życiu nie powinno być ważniejsze. Bardzo ważna jest też wiara w siebie , by powtarzać sobie , że coś nam się na pewno uda i nie poddawać się ! :)

3. Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Oczywiście , że wierzę, ponieważ sama jestem tego przykładem. To nie prawda, że jeśli chłopak z dziewczyną się przyjaźnią to zaraz , któreś z nich się zakocha :NIE.
Wiem , że ja mogę powiedzieć koledze wszystko, on mi też . Jednak to zawsze będzie tylko przyjaźń i nic więcej.


4. Co robisz w wolnym czasie?
W wolnym czasie robię bardzo dużo rzeczy. Jestem osobą spontaniczną , która nie umie usiedzieć w miejscu . Najczęściej wychodzę ze znajomymi , bawię się z siostrzeńcem , chodzę na zakupy lub robię notki na bloga. Idealnie spędzony czas.

 5. Ostatnia piosenka, której słuchałaś to...?
Justin Bieber - " Confident"

 6. Co nazwałabyś sukcesem?
Stworzenie komputera *.*
Hahah..tak naprawdę to nie wiem , dużo rzeczy można nazwać sukcesem. :)

7. Co ostatnio czytałaś?
Ostatnio to czytałam i już skończyłam książkę pt "Urodzona o północy" . 
Świetna książka - polecam.

8. Czy masz jakiegoś zwierzaka? Jak się nazywa?
Niestety, nie mam żadnego zwierzaka ,bo mama mi nie pozwala :(

 9. Czy chciałabyś kiedykolwiek mieć tatuaż? 
Tak ,chcę mieć tatuaż! TAKI :

 

 10. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Na pewno telefon ( oczywiście z internetem), szczoteczkę do zębów, szminkę i gumy xd

11. Co byś zrobiła, gdyby jutro był koniec świata?
O kurcze - pewnie coś głupiego , coś czego nie mam odwagi zrobić teraz. :D


Mam nadzieję , że odpowiedzi Wam się spodobają. Teraz ja mam kogoś nominować, postaram się to zrobić w tym tygodniu <3
Możecie się zgłaszać teraz , a ja się z Wami żegnam  ♥
Trzymajcie się : aalleexis 

 

18 komentarzy:

  1. Mam podobną historię z założeniem bloga :)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny tatuaż ^^ też w przyszłości chcę mieć tatuaż na nadgarstku <3
    LADYshadow

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :D
    Nominuje Cię do LBA .
    Wszystkie informacje tutaj http://trendyusuzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tatuaż w tym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny blog, na niektóre pytania podobnie bym odpowiedziała.
    Pytałaś o wzajemną obserwacje. Ja już, teraz ty.
    http://limetkowesprawy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej świetny blog <3 , obserwacja za obserwacje .?
    Jeśli tak to napisz u mnie czy już http://krejzoleczek-olciaa.blogspot.com/ Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham tego bloga <3
    Obserwuje *>*
    Zapraszam do mnie http://blogolivi.blogspot.com/
    Czekam na komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jesteś śliczna ! ;)

    wspólna obserwacja?
    odpisz u mnie :)

    http://rosewithcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pytania i odpowiedzi! :) masz naprawdę ciekawego i pozytywnego bloga :)
    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawe odpowiedzi ;)
    Obserwujemy?

    http://marttfashion.blogspot.com/2014/02/silver-blouse-leather-trousers.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się co do przyjaźni damsko-męskiej ;) co powiesz na obserwacje za obserwacje? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥