1.03.2014

TUSZ & POMADKA - TAK !


Cześć wszystkim !
Na początku muszę Wam powiedzieć , że notki już nie będą pojawiały się tak często jak teraz, ponieważ od poniedziałku zaczyna się szkoła..ugh. Koniec moi ferii, teraz będzie mnóstwo pracy , egzaminy , bierzmowanie, chrzciny mojej siostrzenicy . Wszystko naraz.
Dzisiaj chcę Wam polecić tusz do rzęs i błyszczyk. Mam nadzieję , że Wam przypadną do gustu te produkty. :)

1. TUSZ DO RZĘS.
Ostatnio skończył mi się tusz, więc poszłam do rossmanna, by kupić nowy i jak na złość nie było mojego co używam przez cały czas. Niestety , nie zdążyłam pójść do innych drogerii dlatego zaczęłam szukać jakiś tanich tuszów na ten jeden raz. Znalazłam tusz marki : LOVELY. 
Wzięłam pogrubiająco-wydłużający z gumową szczoteczką.Powiem Wam , że jestem z niego mega zadowolona ! Wspaniale wydłużył mi rzęsy , szczoteczka jest chuda, ja jestem przyzwyczajona do grubych , ale nic mi to nie przeszkadzało. Szybko się pomalowałam i byłam pozytywnie zaskoczona. Kosztuje on niecałe 9 zł - a naprawdę warto .!

 
 

EFEKT : 

2. BŁYSZCZYK DO UST.
Zamówiłam sobie błyszczyk do ust z Avonu " Bright Smile Lip Gloss." Jestem z niego bardzo zadowolona. Błyszczyk optycznie wybiela zęby, nadaje ustom mocny połysk i soczysty kolor.Według mnie ma on smak tak jakby miętowy. Mam go naprawdę bardzo długo , a jego jest jeszcze dużo a używam go praktycznie codziennie. Cena katalogowa to ok. 17 zł , nie pamiętam za bardzo. Ale zachęcam Was , abyście go wypróbowali . 
Zdjęcia ust nie dodam ,bo jakieś takie nieładne wyszły xd
 

Jak na razie to tyle, jutro jadę do Wrocławia, może coś kupię , to zrobię dla Was notkę.
Trzymajcie się ciepło . ! :*
aaleexis ♥

21 komentarzy:

  1. Oo do Wrocka jedziesz? Ja mieszkam w okolicach;)
    ładny kolor błyszczyka;)

    Obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zaobserwowalam Cie ;* tylko proszę Cię sprawdź bo cos mi sie dzieje z komputerem i czasem nie moge zaobserwowac ;/ jak cos ja to olaa2001a ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do posta to pomadkę na pewno wypróbuję ;) tuszu jeszcze nie używam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. od roku używam tego tuszu ^^ moim zdaniem też jest świetny (pierwszy raz też kupiony przypadkiem) :)
    LADYshadow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, teraz też się do niego przekonałam :D

      Usuń
  5. Ten tusz jest świetny :)

    Obserwujemy? Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tusz :) Mam nadzieję , że go kiedyś wypróbuję.
    Obserwacja za obserwację ~ jeśli tak to zacznij :*

    ♥http://mylittledreams01.blogspot.com/♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog :)
    zapraszam do mnie
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/
    obs/obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super błyszczyk :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog.Masz może ochotę na wspólną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog i piekne zdjecia, jezeli wpadniesz na mojego bloga, i zaobserwujesz to napisz o tym w komentarzu a ja sie odwdziecze na 100%

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadłas na mojego bloga i dziekuje za komentarz ale juz niepamietam czy mnie obserwujesz czy nie, ale ja obserwuje :)
    pozdrawiam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny efekt tego tuszu, musze go wyprobowac ! ;)



    Zapraszam : gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Daj znac u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. to dobrze, że jesteś zadowolona z zamówionego kosmetyku, to się dość rzadko zdarza :)
    Zapraszam Cię do mnie na notkę o spódniczkach z koła, jeśli zaobserwujesz blog, z przyjemnością się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szczerze to nie lubie tej firmy lovely a szczególnie to tuszu wstraszajną nie skleja,ale ten ma bardzo fajną szczoteczke

    http://livia-liviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubie posty z recenzjami kosmetykow :)
    jesli masz ochote na wspolna obserwacje daj znac ,jakbym mogla rowniez prosic o jakis klik w dressale whishliste bardzo bym prosila ,pozniej zrobie wpis promujacy blogi osob ktore mi pomogly ,wystarczy napisac w komentarzu ,pozdrawiam
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. jak skończą mi się tusze , które mam jeszcze w zapasie to się skuszę na niego :D
    obserwuję :*
    www.i-am-elfu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog obserwuje :* :)
    http://roxy-rossane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zainteresowałaś mnie tym tuszem, ta szczoteczka wygląda na mega precyzyjną.
    Zapraszam na zakupy : )
    http://airtradeoutlet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥