23.02.2014

POMOC DLA URODY - PART. 2

Siemka kochani ! 
Zauważyłam , że moje rady przypadły Wam do gustu , dlatego dzisiaj dodam następne 3 , które mam nadzieję , będą tak samo przydatne jak te poprzednie.Jednak na początek - chciałabym podziękować Izie ( http://tutajsiedzieje.blogspot.com/ ) , która pomogła mi w wyglądzie bloga. ! <3
Teraz jet taki , jaki chciałam :)
Pierwszy tydzień ferii , zleciał mi strasznie szybko . ! :( 
Mam nadzieję , że ten się trochę przeciągnie i wykorzystam go w 100 % . Trochę planów już mam , więc na razie się nie martwię :)

Dzisiejsza notka będzie o : oklapłych włosach , popękanych ustach i krostach na policzkach . 
No to co ? - Zaczynamy :*

1.OKLAPŁE WŁOSY. 
Jeśli Twoje włosy są oklapłe i nie zachwycają objętością , możesz to zmienić za pomocą cukru !
A dokładnie brązowego cukru !
W szklance ciepłej wody rozpuść trzy łyżeczki brązowego cukru. Taką miksturę przelej do spryskiwacza. Świeżo umyte włosy wysusz a następnie ( przy samej skórze głowy) spryskaj wodą z cukrem. Potem wysusz je , trzymając głowę w dół.
Może się to wydawać trochę głupie - ale skutki są ! :D
 

2. POPĘKANE USTA. 
Popękane usta zdarzają się bardzo często , zwłaszcza zimą . Dlatego możesz je usunąć za pomocą własnoręcznego peelingu .!
Posmaruj usta grubą warstwą kremu do twarzy i posyp...cukrem ( znowu, jednak tym razem białym)
Wsmarowuj tę mieszaninę w wargi przez kilka minut , a potem wytrzyj chusteczką lub papierem xd
Na koniec nałóż na usta grubą warstwę miodu, który przyspiesza regenerację skóry. Możesz go zlizać ( jak lubisz) dopiero po 15 minutach !
 

3. KROSTKI NA POLICZKACH. 
Teraz gdy to czytasz , możesz sobie pomyśleć , że to jest bez sensu . Jednak czy czasami zdarzają ci się bolesne lub swędzące krostki ? To może być wina Twojej ..komórki ( o.O ).
Gdy trzymamy telefon w torbie lub kieszeni spodni , jest on pokryty grubą warstwą bakterii. 
Gdy podczas rozmowy przykładasz telefon do policzka, bakterie lądują na Twojej skórze i wywołują na niej stany zapalne. ( krostki, pryszcze).
Aby temu zapobiec zacznij przecierać komórkę jednorazową chusteczką nasączoną płynem antybakteryjnym. Kupisz ją w drogerii za parę złotych.

Mam nadzieję , że te rady także Wam się spodobają. :)
 Zapraszam do komentowania i obserwowania. 
Podzielcie się ze mną, czy wypróbowaliście jakieś rady i czy pomogły oczywiście :)
Trzymajcie się <3
aaleexis 

 

6 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny post!
    Na pewno skorzystam z Twoich porad :)
    Pozdrawiam i zapraszam :))
    hedwigaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te porady :) I na pewno kupię sobie chusteczki przeciw bakterii na komórce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje rady są świetne! Chętnie z nich skorzystam! ; ))

    Obserwuję!

    http://uczucia-sa-wazne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥