16.02.2014

POMOC DLA URODY

Cześć wszystkim.
Ja właśnie zaczęłam ferie, niestety z gorączką . Te moje szczęści. Mam nadzieję ,że szybko mi przejdzie . A wy mieliście już ferie ? Jak je spędziliście ? 
Dawno nie robiłam tutaj notki ,dzisiaj się za to zabrałam , bo mam teraz bardzoo dużo czasu :D
No to co...zaczynamy :) Dzisiaj notka będzie o kilku poradach dotyczących urody . 

Wiele dziewczyn ma problemy z elektryzującymi się włosami ,podkrążonymi oczami lub pożółkłymi paznokciami. . Dzisiaj powiem Wam co zrobić, aby zapobiec tym rzeczom . :)

1. ELEKTRYZUJĄCE SIĘ WŁOSY. 
Nie wiem jak wasze włosy , ale moje elektryzują się praktycznie cały czas - podczas czesania, poprawiana ich lub ubierania swetrów . 
W końcu przeczytałam świetny sposób , aby temu zapobiec :
* przestań je suszyć !
Ja praktycznie codziennie suszyłam włosy . To był duży błąd , jeśli już naprawdę musimy je wysuszyć trzymajmy suszarkę 20 cm od głowy.
* rozczesuj włosy drewnianym grzebieniem o szeroko rozstawionych ząbkach. Ułatwia rozczesywanie włosów zarówno na sucho jak i mokro, nie uszkadzając struktury włosa.
* co kilka dni płucz włosy w płukance : przygotujesz ją rozpuszczając 2 łyżki miodu w ciepłej wodzie z kilkoma kroplami octu owocowego. Gdy ją przygotujesz polej suche włosy i spłucz po 30 minutach .
Dostosowując się do tego , unikniemy elektryzujących się włosów.



2. PODKRĄŻONE OCZY .
Wiele razy słyszałam od koleżanek , że mają "sińce pod oczami "
Z nimi możesz sobie poradzisz za pomocą : pietruszki !
Świeże liście pietruszki zmieszaj z niedużą porcją jogurtu i dokładnie zmiksuj blenderem. Tą papkę nałóż na sińce pod oczami. Zmyj maseczkę letnią wodą po 20 minutach .
Po paru maseczkach , sińce powinny zniknąć. 




3. POŻÓŁKŁE PAZNOKCIE. 
Najczęściej żółte paznokcie robią się od malowania ich ciemnymi lakierami .
Spokojnie , teraz mamy sposób ,by pozbyć się żółtego zabarwienia . Co należy zrobić ?

Natrzeć je cytryną !
Odkrój cząstkę cytryny i smaruj nią płytkę paznokci. Wkrótce żółty kolor powinien zniknąć , a paznokcie będą się ładnie reprezentować.

 

Przepraszam , że tylko trzy , ale więcej nie dam rady. W tym tygodniu na pewno dodam jeszcze jakieś porady. Mam nadzieję ,ze te Wam się spodobają i ...pomogą . <3
Podzielcie się , ze mną swoimi wrażeniami . Trzymajcie się . :*


  aaleexis ♥

23 komentarze:

  1. wreszcie moje włosy przestaną się elektryzować :D wypróbuję i mam nadzieję że twoje rady podziałają xd zapraszam do mnie http://kochaj-siebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobra porada:)
    ogolnie bardzo fajny blog
    wspolna obserwacja??
    zapraszam na moj blog
    http://artystkaa7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rady :D

    http://lethaal.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwacji- odwdzięczę się

    OdpowiedzUsuń
  4. punkt 2 muszę koniecznie wypróbować :)

    Kochana z wielka chęcią obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuje, mam nadzieję , że moje porady pomogą ! :)
      Także zaobserwuje :*

      Usuń
  5. Ciekawy blog. Obserwuję. Pozdrawiam i zapraszam.
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatne porady, szczególnie jeśli chodzi o elektryzujące się włosy, co w takim czasie jest problemem dość uciążliwych :/
    + fajne zdjęcie ;3
    Pozdrawiamy i obserwujemy!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że już wróciłaś do zdrowia
    I w pełni możesz korzystać z ferii :)
    Ależ się natrudziłaś przy tym poście, doceniam :)

    Z przyjemnością OBSERWUJĘ :****

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo




    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli to prawda z tym sposobem na sińce, to może to mnie w końcu uratuje :D

    www.celestialnailart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post jesteś bardzo ładna
    Zapraszam do mnie
    Każdy kom. i obserwator dużo dla mnie znaczy :)
    Zapraszam do obserwowanie
    http://blog--patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wcześniej już komentowałam ten post ^^ a dzisiaj chciałabym nominować cię do LBA :D szczegóły u mnie na blogu (http://kochaj-siebie.blogspot.com/)
    LADYshadow

    OdpowiedzUsuń
  11. Nono ciekawa notka, skorzystam z niej ;) Mówił Ci już ktoś, że bardzo śliczna jesteś? Zapewne ; *

    Zapraszam do siebie!

    http://uczucia-sa-wazne.blogspot.com/

    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o sobie mam inne zdanie :D , ale bardzo Ci dziękuje ;*
      Obserwujemy :)

      Usuń
  12. oj..tego szukałam..dzieki♥

    http://livia-liviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe czy cytrynka zadowoli moje paznokcie palacza... Wypróbujemy ciekawy blog <3 zapraszam na aska / http://ask.fm/Killinyourdreams

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥