23.03.2014

JAKIE RZECZY KUPIŁAM.

Cześć kochani . :)
Tydzień temu napisałam Wam , że robię notkę o tym co sobie kupiłam . No i właśnie teraz nadszedł ten czas :D W tym tygodniu mam trochę luzu w szkole  , aż dziwne, ale wszystko nauczyciele nadrobią w następnym. W piątek byłam na wagarach , chyba jak prawie wszyscy . Było świetnie.Chodziliśmy po mieście i byłam także w biurze podróży.W tym roku jade na wymarzony obóz <3 A Wy co robiliście ?
 Jak byłam na zakupach to mało rzeczy sobie kupiłam ,ale zawsze coś,dlatego chcę się z Wami tym podzielić .Mam nadzieję że coś przypadnie Wam do gustu , chodź każdy ma inny styl . 
 
1.SUKIENKA Z HOUSA  !
Za niedługo mam bierzmowanie i musiałam kupić sobie sukienkę. Wpadła mi w oko sukienka ze sklepu House. Jest ona do kolana, z gumką,na brzuchu która oddziela górę od dołu. Jest ona idealna dla chudych jak i tych grubszych dziewczyn . Jest na ramiączkach w kolorze biało-czarnym. Elegancka i idealna na rózne imprezy . Kupicie ją za 69,99 zł.

 

2. SWETEREK Z HOUSA !
Ten sweterek jest świetny.Wygodny pasuje zarówno do ubrania na co dzień jak i na ważniejsze okazje. Był w dwóch kolorach , ja akurat wybrałam jaśniejsze kolory , bo nie lubię ciemnych sweterków. Jest z bawełny , gdy ubierasz włosy się nie elektryzują. Kupicie go za 59,99zł.
Naprawdę warto :)
 

3. BLUZA Z HOUSA.!
Gdy tylko zobaczyłam tą ala-bluze , wiedziałam , że muszę ją kupić. Jest ona wkładana przez głowę, wygodna , ładnie się prezentuje do jasnych spodni. Na dole ma ściągacz, rękawy można podwinąć i zapiąć na guzik ,ale również można nosić długi rękaw . Jest z 99% bawełny i 1% poliestru. Jeśli lubicie takie rzeczy , polecam Wam ją gorąco . Kupicie ją za 69,99 zł.
 
 4.SPODNIE DŻINSY SKINNY.
Kupiłam te spodnie w sklepie Bershka . Bardzo jestem z nich zadowolona . Są rozciągliwe, wąskie u dołu , ja bardzo lubie rurki, chyba jak każda dziewczyna. Kolor był bardzo ciekawy , powiem Wam , że nawet trochę wygląda się w nich chudziej . Pasują do każdych butów . !
Kupicie je za 89,99 zl

 

5.BUTY NIKE SPORTOWE.
Specjalnie pojechałam do Wrocławia po buty NIKE AIR FORCE , tak się jarałam , że bedę je miała i oczywiście : nie było ich a w innych sklepach nie było rozmiaru . To się nazywa szczęście -,-
Byłam strasznie wkurzona , ale musiałam jakieś buty wybrać, więc kupiłam czarne Nike , z wstawkami niebieskimi i różowymi. Jestem z nich mega zadowolona. Są za kostkę ,ale bardzo lekkie. Wygodnie się chodzi , są miękkie i to są pierwsze buty , które mnie nie obtarły. Zachęcam Was do kupienia ich , oczywiście były rózne kolory :) Kupicie je za 189,99 zl.

 

6.Rolki do jazdy szybkiej.
Żeby mieć jeszcze lepszy humor kupiłam sobie rolki, o które już od dłuższego czasu prosiłam rodziców. Wczoraj byłam pojeździć z koleżanką i nie żałuje , że je kupiłam ! Są one regulowane ,wiązane , mają również rzepę i kauczukowe kółka. Były różne kolory. Co do rozmiaru to ja musiałam wziąć M czyli 37-40. Kupicie je za 129,99 zł w wybranych sklepach sportowych lub na allegro . :)
 

To tyle . Małe zakupy ,ale jestem z nich w 100 % zadowolona . Od razu mówię Wam ,ze zdjęcia nie są moje ,bo chciałam Wam pokazać je w świetnej jakości , której mój aparat nie ma. Zapraszam Was do komentowania , na pewno się odwdzięczę . Teraz będę myśleć o czym zrobić następną notkę. Może macie jakieś pomysły? 
Trzymajcie sie <3
aaleexis. :* 

34 komentarze:

  1. Widać, że zakupy udane, rzeczy wyglądają naprawdę fajnie, szczególnie sweterek i bluza, które sama chętnie bym nabyła ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/03/czyli-jednak-wiosna.html

    OdpowiedzUsuń
  2. jezuu jakie cudne buty :)))
    musze sb takie kupić chyba sie w nich zakochałam (masakra)
    pytałaś o wspólną obserwacje ja już teraz Twoja kolej

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przygarnęłabym sweterek i sukienkę :D
    Co do obserwacji to ok, ale ty zacznij :)
    door-behind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka i sweterek też :* Oo,fajne rolki,nawet tanie,zastanawiam się nad kupnem ;) Będę tutaj częściej.

    welcome-to-in-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. A rolki sprawują się świetnie :*

      Usuń
  5. Piękne rzeczy :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka i spodnie podobają mi się najbardziej ; )

    http://natalka-naatka.blogspot.com/ obserwuję za obserwuję?

    OdpowiedzUsuń
  7. OOOOOOOOo właśnie muszę się wybrać na zakupy jakieś XD
    obs za obs ?
    http://life-is-beautiful17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oho przydałyby mi się nowe rolki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. |Śliczne rzeczy <3
    Zwłaszcza buty! ;D
    Obserwujemy?
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieje, że będziesz tutaj częściej wpadać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem tylko jedno że te wszystkie rzeczy są cudowne,masz podobny styl do mnie ;)

    http://livia-liviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ta buty! :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że też mnie dodasz ;)
    treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zakupy, szczegolnie sweterek z House w pasy *.*
    Zakochalam sie w nim <3


    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękny Nike ! *.* Kupię je, na bank ! <33
    Obserwujemy ? Odp. u mnie ;)
    juliajuliaa5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O szukam właśnie takich spodni, albo bardziej szarych nawet, nie spotkałaś się z takimi może w sklepach? bo ja ostatnio jakoś nie mam czasu się nigdzie wybrać :)
    Bardzo sympatyczny blog. Pozdrawiam i dołączam do grona wiernych obserwatorów. Może ty też zaobserwujesz? :) http://claudetta14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne nike i spodnie ;d
    może wzajemna obserwacja? odpowiedź u nas.
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post ;) Jestem tutaj pierwszy raz i mi się spodobało !!!
    Zapraszam do mnie jak Ci się u mnie spodoba to możesz ZAOBSERWOWAĆ ( na pewno się odwdzięczę )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także już obserwuje ;*
    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    Miłej niedzieli ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post i blog,ta sukienka jest obłędna:) Zapraszam do mnie aniołku http://martyna-martynka22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Udane zakupy - sama muszę zainwestować w rolki :D

    Zapraszam do siebie, skomentuj nowy post :)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zakupy!
    Sweterek i bluza naprawdę ładne, aż wybrałybyśmy się na zakupy :D
    Z butami to zawsze największy problem, szczególnie jeśli mamy już jakieś upatrzone, a okazuje się, że ich nie ma ;/
    A te Nike są super!
    Pozdrawiamy!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. 4- mam identyczne tylko, że z tally weijl :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też mam takie spodnie, ale jakie śliczne buty + na prawdę ciekawy blog, będę zaglądać, jeśli ci się u mnie spodoba, możesz zaobserwować, na pewno się odwdzięcze. Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. my również obserwujemy :)
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham jeździć na rolkach <3 spodnie są genialne i sukienka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. według mnie spodnie i buty są przepiękne <3
    U mnie nowy post Things that makes me happy. Liczę , że skomentujesz, bo bardzo mnie interesuje jakie rzeczy sprawiają , że I ty się uśmiechasz : )
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Spodnie najbardziej mi się podobają! :)

    http://youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥