16.03.2014

NA POMOC RZĘSOM !

Cześć :)
Strasznie dawno nic tutaj nie pisałam , ale był jeden powód tego : brak czasu.!
Teraz u mnie w szkole jest po prostu masakra. Nic tylko trzeba się uczyć ,bo coraz blizęj do egzaminu :( Chciałabym , żeby było już po nim . Byłoby więcej czasu i mniej stresu.W sobotę jednak byłam w kinie na " Kamienie na Szaniec" - wiem pewnie myślicie , że jak lektura to niefajny film.
Jednak ten film jest świetny! Podobał mi się i nie mogłam go przeżyć przez cały dzień. 
Polecam Wam go , bo naprawdę warto !

To był taki mały wstęp . Dzisiaj zrobię Wam notkę o tym co zrobić z rzęsami , gdy są one osłabione i wypadają. Od kiedy zaczęłam się malować moje rzęsy stawały się z dnia na dzień coraz gorsze. Wypadały mi , nie mogłam się pomalować bo "dziury" miałam. Przeraziłam się tym ,dlatego poszłam do natury by poszukać coś , żeby temu zapobiec.

Znalazłam 
" ODŻYWKĘ DO RZĘS I BRWI"
MARKI SECRET
Jest ona z witaminą A,E , prowitaminą B5 oraz keratyną. Znacząco wpływa na kondycję rzęs minimalizując ryzyko wypadania. Odbudowuje strukturę włosa i wzmacnia go. Ta odżywka jest idealna. Moje rzęsy po paru pomalowaniach ( malowałam je od poniedziałku do piątku na noc)  , nie wypadały , dobrze się malowały i było ich więcej. Polecam Wam ją ogromnie , pomoże Wam i nie będziecie miały już problemów z wypadaniem rzęs. Kupicie ją w każdej NATURZE za ok. 10 zł.

 

Oprócz tego , stosowałam w weekend także na noc " OLEJEK RYCYNOWY".
Smarowałam nim rzęsy patyczkiem higienicznym , jest on trochę tłusty dlatego malowałam nim rzęsy , kiedy nie szłam do szkoły. To także świetnie pomaga. Nigdy nie sądziłam ,że może pomóc taki olejek , ale jak spróbowałam , to żałuje że nie kupiłam go wcześniej. Nie mogę teraz narzekać na moje rzęsy . 
SĄ IDEALNE !
Olejek kupicie w aptece za ok.4 zł ( u mnie tak było xd ).


Zachęcam Was do wypróbowania tych kosmetyków , mam nadzieję , że Wam także pomogą. :)
 Następną notkę zrobię o tym co ostatnio sobie kupiłam ,gdy byłam w galeriach :)
Już niebawem .!

Trzymajcie się
aaleexis . ♥

16 komentarzy:

  1. Świetny post! Ja ostatnio mam problem z wypadającymi rzęsami, chyba sobie kupię ta odżywkę! ;) Pytałaś na moim blogu o wspólną obserwację, ja obserwuję i liczę na rewanż. :)))
    http://fifthavenueblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :D
    ja już obserwuję teraz twoja kolej http://wiolcia23154.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam się wybrać na ten film ale wybór padł na "obietnicę" ;)
    a mi olejek rycynowy w ogóle nie pomógł:(
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chcę jechać na Obietnicę :D
      Hmm..to spróbuj tą odżywkę :)
      Ja też obserwuje :)

      Usuń
  4. Hej fajne pomysły
    obserwuje i pozdrawiam
    Zapraszam do mnie
    http://tajemniczblogdla-dziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze kiedy jestem na mieście chcę iść po taki olej rycynowy, bo słyszałam, że jest skuteczny, ale zawsze zapominam. Boski blog! ♥
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog możesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzięczę.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog.'
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się ten film bardzo podobał :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blogg :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oo musze wypróbować :D

    http://lethaal.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog:)
    pytałaś o obserwacje ja już czekam na szczery rewanż

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zakupy. Mi najbardziej podoba się sukienka. ♥
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci sie mój blog możesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzięczę.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥