4.04.2014

Tag: BEFORE I DIE

Cześć słońca. !
 
Dawno tutaj nic nie pisałam , ale brak czasu , obowiązki szkole itp przerastają mnie. Dzisiaj kolej na notkę dotyczącą marzeń.Ja mam ich naprawdę bardzo dużo , jedne są realne , drugie trochę mniej , ale trzeba je spełniać . ! 
Należy wierzyć , że się uda.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje " Before I Die" czyli krótko o moich najważniejszych marzeniach.Mam nadzieję, że chociaż część z nich się spełni.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 Jak widzicie są i podróże i przeżycia , które chce w życiu spróbować.
A Wy jakie macie marzenia ?
Podajcie swoje " Before I Die".
Have you nice day . ♥
aaleexis. 

19 komentarzy:

  1. świetny tag :D
    mamy dużo marzeń, a nasze before i die byłoby za długie :D
    poklikasz w linki? dla Ciebie to tylko chwila <3
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/2014/04/choies.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , ale marzenia są po to , by je spełniać :)

      Usuń
  2. Oo ja też chcę spotkać mojego idola zanim umrę :3 Genialny post! ;)

    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag, też chciałabym podróżować po całym świecie, spotkać mojego idola,
    zostać w przyszłości znaną pisarką i mieć popularnego bloga ;)

    Zapraszam do siebie:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/04/dont-worry-be-happy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post :)
    zapraszam do mnie :
    http://roxy-rossane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, pozytywny tag :)
    Wybacz, że tak późno, ale zaobserwowałam.
    Pozdrawiam :*
    door-behind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag, bardzo ładnie i schludnie zrobiony :)
    Pytałaś o wspólną obserwację - ja już.
    ►Mój blog (KLIK)◄

    OdpowiedzUsuń
  7. masz pięknego bloga i bardzo ciekawy post i niektóre z tych marzeń podzielam razem z Tobą ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję ! świetny blog ! :)) rewanż? bardzo mi pomożesz :)
    http://kingapawlikowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Spełniaj spełniaj te marzenia :* Życzę Ci tego :) Obserwuję ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post!
    Chętnie zaobserwuję Twój blog!
    Pozdrawiam :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥