21.04.2014

DOBRA STYLÓWKA.

SIEMKA !
Święta, święta i już po..niestety .
Tak jak Wam obiecałam - dzisiaj notka :)
Długo myslałam o czym zrobić i wpadłam na pomysł , że zrobię o różnych stylizacjach. Po raz pierwszy robię takiego typu post, więc jak coś nie wyjdzie to się nie gniewajcie. Jak widzicie - mam nowy wygląd bloga. Ja jestem mega zadowolona , a Wam , który wygląd się bardziej podobał ? 

Ok - zaczynamy stylizacje.


" STYLIZACJA 1 "
Jest ona bardziej sportowa , jednak te zestawienie bardzo do siebie pasuje. Różowy z zielonym ładnie wygląda w połączeniu. Dodatki według własnego uznania. Dla mnie jest ona cudowna.

" STYLIZACJA 2 "

 
Na wiosnę jak najbardziej jest odpowiednia. Letnia bokserka z szeroką spódniczką wyglądającą jak sukienka w połączeniu z kataną jest bardzo ciekawe. Do tego balerinki w kolorze podobnym do bluzki i naszyjnik. Można ubrać się skromniej a ładniej wyglądać.

"STYLIZACJA 3"
 
Ubrać się tak na lato to marzenie nie jeden dziewczyny. Luźniejsza koszula , wsadzona w krótkie jeansowe sukienki a do tego zakolanówki i całkowicie nie pod kolor vansy jest cudowne.Wygodne i piękne jednocześnie ? To właśnie to !

" STYLIZACJA 4 "
 
Latem zdarzają się zimniejsze dni. Dlatego do luźnej bokserki z koronką z tyłu i krótkich spodenek z wysokim stanem pasuje żakiet. Ta stylizacja jest dla Pań , które uwielbiają chodzić na obcasach. Pasują one do bluzki ,a nogi świetnie się prezentują.

" STYLIZACJA 5 "

A dla tych, którzy lubią bardziej rockowe rzeczy , mamy białą bokserkę , legginsy galaxy oraz czarną skórę. Do tego buty na platformie , wiązane. Ja na zdjęciu mam bez ćwieków , ale dobrze to też wygląda , gdy buty na obcasach mają ćwieki i do tego masz na ręce bransoletkę "kolce".

" STYLIZACJA 6 "

 
Ta stylizacja mi się bardzo podoba ! Biała bokserka wsadzona w modną,skórzaną spódniczkę do tego zakolanówki i buty na platformie czarne. Oprócz tego modna kurtka na wiosna/jesień i apaszka. Można wybrać rózne kolory ,ważne żeby nie była w kolorze białym albo czarnym.

" STYLIZACJA 7 "

 
Bardziej elegancka , na ważne wieczory. Jest ciekawa, dół od sukienki w kwiatki bardzo pasuje do butów na obcasie , które także mają taki sam wzór kwiatków. Do tego torebka skórzana , na cieniutkim łańcuszku. Żeby jeszcze bardziej podkreślić piękność kwiatków , mamy czerwone kolczyki w kształcie róży i pomalujmy się czerwoną szminką. Perfekt. !

" STYLIZACJA 8 "

 
Ostatnia stylizacja przedstawia ubiór na co dzień. Bluzeczka z fajnym motywem, do tego zwykle krótkie spodenki , które idealnie pasują do czarnych rajstop. Ubieramy do tego wygodne vansy i jak się podoba to czapkę " krasnal".

                                                                                                                                                                   

Wszystkie te ciuchy znajdziecie w takich sklepach jak : 
* HM
* Bershka
* C&A
* New Yorker
* Vans
Pull&Bear
* Reserved
* House

Na razie koniec - mam nadzieję, że nie wyszło mi to aż tak źle. Która ze stylizacji najbardziej Wam się podobała? Zachęcam do komentowania . :)
aaleexis.blogspot.com  

12 komentarzy:

  1. 2 i 4 :)
    Przy okazji chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga : naturalnieee-malinowaa.blogspot.com
    Opisuje na nim swoje życie codzienne, pasje oraz poruszam sprawy, które mnie interesują, bądź dotyczą wielu z nas.
    Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu i zostaniesz stałą czytelniczką. Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam.
    Natalia xx

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam zakolanówki :) na co dzień jestem elegancka niż stylowa, ale mam dni kiedy zakladam snapbacka i ide na event jak sunrise :) ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza jest stylizacja nr 3 :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. w stylizacji 3 świetne spodenki *_* bardzo fajny blog, obserwuję i zapraszam do siebie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie stylizacje ekstra

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tutaj , dzięki za odwiedziny. Ok, obserwujemy :) Tylko nie moge kliknac na razie u Ciebie bo wyskakuje mi jakis blad :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Już obserwuję. zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥