19.04.2014

KOSMETYKI - WŁOSY

Cześć słońca.

Na początku chcę Was bardzo przeprosić ,że tyle czasu nie dodawałam notki, jednak ciągle się coś działo i nie miałam czasu. Miałam bierzmowanie, później chrzciny, nauka i tak się zbierało. Teraz trochę wolnego, a po świętach egzaminy :(
5 kwietnia byłam z Olą we Wrocławiu. Musiałam kupić sobie buty. Do pierwszego sklepu jakiego weszłyśmy był Converse. Bardzo chciałam kupić sobie buty marki converse, jednak od kiedy je przymierzyłam - zraziłam się do nich . Te buty nie sa na moją stopę . Wyglądały brzydko. Poszłyśmy więc do vansa - kocham ten sklep. I tak jak się spodziewałam kupiłam sobie vansy. Dużo kolorów mi się podobało , ale wybrałam czarne . Dlaczego? Ponieważ pasują do każdego stroju. Jest to moja druga para vansów i mogę je Wam polecić jak najmocniej. Z żadnych butów nie jestem tak zadowolona jak z nich. Nie obcierają mnie, są wygodne , a do tego strasznie ładnie wyglądają.
 

Potem poszłyśmy do Starbucks ! Nie lubię kawy , ale tam musiałam kupić i wypić . Nie żałuję, była po prostu pyszna. Zamówiłyśmy sobie Vanilia Latte. Jeśli macie możliwość , kupcie sobie, jak mi smakowała to wam też powinna.
Olka chciała iść do sklepu kosmetycznego - HEBE.
Szczerze to po raz pierwszy byłam w nim , ale moja opinia o nim jest naprawdę dobra. Sklep był cudowny, w sumie nie był nawet taki drogi. Kupiłam w nim sobie maseczkę do włosów LATTE.
Ma przyjemny zapach ( taki mleczno-waniliowy). Maska dostarcza wspaniałego nawilżenia wszystkim rodzajom włosów, pozostawia je miękkie i odżywione. Idealna również do włosów po zabiegach: rozjaśnianiu, koloryzacji i trwałej.Jestem z niej mega dumna, odżywia moje włosy , które są cieniutkie jak piórko a do tego pozbawione blasku . Używa się ją 3x w tygodniu. Zachęcam Was do kupna jej - bedziecie zadowolone . Kupicie ją za 5,99 zł .

   
Oprócz maseczki używam także odżywkę z DOVE. Jest ona do włosów zniszczonych .Zapobiega łamaniu się ich i rozdwajaniu.Ma ładny zapach, więc uwielbiam ją nakładać na włosy . Od kiedy zaczęłam używać odżywki - moje włosy są o wiele lepsze. Jeśli też macie takie problemy z włosami szybko zakupcie te produkty !
 
Z zakupów byłam mega zadowolona , na drugi dzień poszłam do mojej galerii po tusz i przypomniałam sobie , że kończy mi się szampon. Zaczęłam przeglądać szampony na półkach i zetknęłam się z szamponem do włosów z DOVE. Wiecie, że lubię eksperymentować z szamponami więc wzięłam odpowiedni do mojego rodzaju włosów. Jak na razie jest to mój najlepszy szampon ! Świetnie mi się po nim rozczesują włosy , pachną przez cały dzień , wyglądają na grubsze i z blaskiem .Marzyłam , żeby znaleźć taki szampon !
 

Na dzisiaj to koniec, ale mam teraz baardzo dużo pomysłów na notki ! Kupiłam sobie szminki : ale chce zrobić o nich osobne notki , o kremie do rąk i 16 kwietnia miałam urodziny i chciałabym zrobić notkę o tym co dostałam , więc pomysłów jest dużo , teraz tylko znaleźć czas. Wpadajcie częsciej na bloga , przypuszczam , że nowa notka będzie 21-22.04 :)

Chcę życzyć wszystkim czytającym tego bloga -
WESOŁYCH ŚWIĄT , ŻEBY UŚMIECH WAM NIE SCHODZIŁ Z BUZI , ABYSCIE SIĘ NAJEDLI , WYPOCZĘLI I ABY MOKRY PONIEDZIAŁEK BYŁ WSPANIAŁĄ ZABAWĄ. :)   

 

Dodam jeszcze zdjęcia z tych ostatnich dni . 
Trzymajcie się ! <3
aaleexis 

 
 
 

6 komentarzy:

  1. Super blog i post ♥!!.
    Kliknij w linki pod ubraniami ,a ja się zrewanżuję obserwacją i promowaniem na moim blogu ( w poście ) .
    Warto klikać !! .
    Link do postu : http://julcze-blog.blogspot.com/2014/04/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka ;)
    Obserwuje :)

    forever-just-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy żadnego z tych produktów ;)

    Obserwujemy? ✿ agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tobie również wesołych świąt ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za dodany komentarz ! :)
Każdy komentarz , nawet ten najkrótszy mnie mocno motywuje !
Obserwacja za obserwacje - TAK . ♥